HTML

FLYVIKWORLD

A film elsősorban szórakoztasson, vizsgáztassa az agyat, de minden pillanatban azzal az egyértelmű szabályhoz ragaszkodva, hogy a néző elégedetten álljon fel a székből a megtekintés után. A cikkekben szereplő előzetesek, zenei aláfestések, melyek nem a szerző szellemi terméke és a filmplakátok jogtulajdonosai az eredeti forgalmazók, gyártók, míg az oldalon megtalálható írások és dalok szerzői jogai a cikk írójának tulajdonában vannak.

Friss topikok

  • kola18: Köszönöm a figyelem felhívást. Nekem nagyon tetszett a film, annak ellenére, hogy tényleg sok mind... (2013.09.16. 01:11) Emperor (2012)
  • kibord: Gratulálok! :) (2012.04.06. 17:13) Blogok között...
  • kibord: Te szegény :( Írtam mailt. (2012.03.22. 16:40) Szívügy (2012)
  • Speeh: Kibord: köszi! Vagyok most már. :-) (2012.03.14. 10:50) Hugo (2011)
  • terasz9: Tesó, nekem az tetszett ebben a filmben, hogy egyik szereplő sem eredendően jó vagy rossz. A másf... (2012.01.16. 17:40) Rise of the Planet of the Apes (2011)

GAMEZ

Vezetési kultúra

Speeh 2012.03.24. 15:03

Tisztelt Hölgyem/Uram!

auto.JPG2012. március 19-én Ön egy fehér színű személygépjárművel parkolt a Kis Rókus utcában, a Millenáris park Teátrum hátsó bejáratánál. Ezt szabályosan tette. Szerencsétlenségemre én Ön mögött találtam parkolóhelyet este olyan fél nyolc körül, így vigyázva, óvatosan, körülbelül 1 méter távolságra az Ön hátsó lökhárítójától, szabályosan megálltam. Figyelmesen bezártam az autót, majd hazamentem. Másnap reggel megdöbbenve vettem észre, hogy az autóm bal oldalán, elől, ahogy a fotón is látni lehet egy igen méretes sérülés látszik. Fehér festék színezi az én metál fekete autómat. Biztos nem én kértem az újraszínezést, ahogy azt sem, hogy ilyen kárt okozzon. Ha már nem tud vezetni, mert ez tény, hiszen 1 méter távolság volt a két autó között, ami elég kell legyen a kiálláshoz, csak centizni kell (sejtésem szerint ez nagyon nehéz feladat Önnek) akkor legalább egy névjegykártyát vagy egy elérhetőséget hagyjon ott, hogy rendezni tudjuk a kárt vagy megbeszélni a lehetőségeket. Nem tette. Gondolom így volt laza és az Ön értékrendje szerint helyes. Amennyiben így van, mélységesen megvetem és el sem tudom képzelni, mit taníthat a gyerekének, gyerekeinek, ha hibázna Sejtem azért. Tudja nekem ez most kiadás, költség. Nem kevés, de hogy mennyi az összeg, az magát mit érdekli?! Eleve két autónyi helyet tett magáévá, hogy más ne is kíséreljen meg beállni, mert attól félt, amit később maga okozott. A vezetési kultúrájáról nem teszek említést, mert ebben az országban olyan nincs, így Ön is csak egy a birkanyájból, aki magasról tesz a szabályokra, udvariasságra. Én pedig, hiszen más lehetőségem nincsen, magára teszek. Kis vigasz az enyém, hogy megosztom ezt a történetet és felháborodásomnak is hangot adok egyúttal mert már a tököm tele van a mindent megúszó, kisstílű, sunyi emberekből ebben az országban, akik vagy nem fizetnek a munkáért vagy csak meghúzzák más autóját (mint maga) és elsietnek a helyszínről. Remélem az Ön autóján absztrakt formában megjelenő fekete sík (melynek alapanyagát Ön jogosulatlanul vette el az én tulajdonomat képző gépjárműről és még az ellenértékét sem fizette ki) kielégíti a művészi érdeklődését, amennyiben még nem távolította el. Kérem, ezen a gyönyörű tavaszon, sőt egész hátralévő szánalmas életében szégyellje magát! Művét a mellékelt fotón, a cikk elején találja fent bal oldalon (tudja (?) az az oldal amelyik nem a jobb oldal) megcsodálhatja, megoszthatja a közösségi portálokon, dicsekedhet vele.

Maradok őszinte tiszteletlenséggel,

Speeh

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://flyvikworld.blog.hu/api/trackback/id/tr704337089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása